четвъртък, 21 юни 2012 г.

Колекцията ми с дискове на Enigma.

Купувам си по два-три диска в годината. Преди години си купувах касетки, които се предлагаха на всякакви места и не струваха много. Обичах да ми подаряват музика, и също толкова обичах сам да си я купувам. После настъпи ерата на дисковете. Въпреки кризата, въпреки невъзможността, по-редовно да пазарувам музика и въпреки, че само през интернет мога да си поръчам един или друг музикален шедьовър, аз продължавам да го правя. Бих дал 20 лв. за един много добър албум, отколкото за някаква дреха например. И поради ограничените ми възможности, внимателно подбирам кой албум да си поръчам. 
В началото на юни 2012 г. се спрях на MCMXC.a.D 1990 - Limited edition на Енигма - първият албум в дискографията на групата, който пожънва и най-голям успех в сравнение със следващите им проекти. През последните няколко години успях да се сдобия и със албумите "Seven Lives Many Faces " (2008), "A Posteriori" (2006), "Voyageur" (2003), "The cross of changes" (1993), а най-новото попълнение в колекцията ми е албумът "The screen behind the mirror" (2000).   

Признавам си - дисковете с музика винаги са ми били слабост. Но чувството да държиш в ръцете си оригиналът на един музикален албум е страхотно. Също както, когато си купиш нова книга и знаеш, че тя е за теб и ще остане в теб и евентуално след теб...













(последното обновяване на публикацията е от 18.09.2014 г.)

Няма коментари:

Публикуване на коментар