сряда, 26 септември 2012 г.

The END.


Това е краят. Всяко начало си има край. И на тази страница й дойде краят. Мислих, мислих и измислих, че повече не ще напиша ни един ред, ни една думичка. Повече нямам какво да кажа, а и да намеря в бъдеще - ще запазя думите за себе си. Ще ги споделя с тези, които имат нужда да ги чуят...

Беше ми приятно, забавно и интересно да споделям тук, но повече не искам. Мога, но не искам. 
Съвсем официално обявявам, че  "Блогът на Пламен Тодоров" ще бъде закрит в края на тази седмица. След края на този септемврийски месец. 
Сигурно някои ще ме питат за причините, довели ме до това решение...лични са. Достатъчно убедително ли звучат? Няма значение.   
Всяко начало си има край. И на тази страница й дойде краят.  Беше ми приятно, забавно и интересно да споделям някакви неща тук, но повече не искам. Мога, но не искам.
Чао и успех в живота, както казваше един Сървайвър преди няколко години!!!

1 коментар:

  1. Жалко.Мина ми мисъл че един ден ще се завърнеш отново. Времето ще покаже щото това си е болест а лечение няма.

    ОтговорИзтриване