четвъртък, 11 октомври 2012 г.

След всеки край, идва ново начало!

Снимката е от Велико Търново (22.09.2012)
Ето ме отново на линия! Има няма две седмици и ето, че не се сдържах отново да престъпя заявленита си за тотален отказ от блогване и пр. Две седмици...А преди това, "закривайки" страницата си мислех, че ще трябват да минат години преди отново да се захвана с вписане на блог. 

И наистина за да стигна до решението да закрия страницата преди време, вярвайте не ми беше лесно. Също така не ми беше лесно да обяснявам и причините за това толкова рязко може би свое решение, а те никак не бяха в излишък. Но пък сякаш имам нужда понякога да се отдръпна настрани и да погледна към някои неща под друг ъгъл. 

И все пак все още съм убеден, че всяко начало си има край, нищо че този блог вече два пъти го връщам към "живот". И все си казвам, че повече няма да пиша, че повече няма какво да споделя тук, а нещо все ме връща отново и отново тук. Два пъти. И сега ми трябваха сигурно 10-на минутки за да се реша да върна към живот този блог. Моят блог.   

Първото "закриване" иначе се случи февруари-март 2010 г., второто напрактика приключи рано тази сутрин. Но какво да направя, че не мога да удържа на желанието си да пиша тук по някой ред от време на време? 

Може би една от причините, често да се замислям дали да продължавам или да спра е че все повече и повече си аналагам една ще я нарека "автоцензура". Често ми се иска да споделя тук какво мисля едно към едно, да бъда малко по-откровен, но по една или друга причина, не мога да си го позволя. И тогава си задавам въпросът за какво изобщо тогава да пиша, след като не успявам да преодолея бариерите, които сам  съм принуден да поставям пред себе си все по-често напоследък?   

А докато го нямаше този блог през изминалите две седмици, мине се не мине ден-два и току ми проблясваше по някоя друга темичка за публикация. И сега се сещам за поне три теми по които можех и да напиша нещо през изминалата седмица, но сякаш още не е късно да го направя? 

А оттук нататък се надявам, че ще намирам повечко време за публикации. Ето, че имах идеи за поне три, а в предишните месеци трудно успявах и веднъж в седмицата да драсна нещо тук...Във всеки случай имам да наваксвам тук и надявам се, че ако намеря време, защото сега и на работа трябва да се ходи - вече почти стана време :Д ще се опитам да намеря време още тези дни да публикувам нещо, което нямах възможност да направя през изминалите две седмици.

1 коментар: