петък, 3 май 2013 г.

На четири години!

Другарки и другари,

Блогът ми навърши 4 години! Затова си кажете (поне наум) четири пъти: "Урааааа"! 

      Често пъти си задавам един и същи въпрос - да продължавам ли да пиша? Защото, каквото беше - беше. Започнах преди 4 години с предимно политически коментари, кой от кой по-остри и днес се питам, имаше ли смисъл от всичко това? Поради тази причина, политическите анализи някак поизчезнаха от тази страница през последната година.  Защото в днешно време политиката повече отвращава хората, отколкото да ги мотивира да бъдат активни - обществено и политически. Разбира се, не съм спрял да се интересувам от политика, но имам дни, в които не мога да се позаинтересувам от нищо друго.   

      Блогът ми иначе премина през изключително много модификации на шаблони и настройки. Няма година, в която да не ми е идвало на ум и да го закрия. Но пак се връщам към него. Отново намирам някаква вътрешна сила, която ме тласка към писане и споделяне тук. Да, по-рядко в сравнение с преди време, но важното е, че продължавам да пиша поне веднъж в месеца!
   
И понеже не се сещам, какво друго да напиша по повод 4-те години на блога съм решил, направя списък на 10-те най-четени публикации за последната една година!

1. След "Кецовете", които се разходиха по екрана и в Нови пазар!

2. Времето лети, а държавата и тя с него!

3. Всеки с успехът си...

4. След всеки край, идва ново начало!
5. Опасна зона - един филм, много истини! 
6. Просто един нов и съвременен прочит на българската история!
7. Жена (автор Ана Ангелова)
8. За Тато и "престъпния" му режим
9. Просто искам да знам
10. Болни от "глупост"

Няма коментари:

Публикуване на коментар