сряда, 10 септември 2014 г.

Георги Георгиев, кандидат за народен представител от БСП: "Ще работя за това младите да не напускат страната, за развитие на малкия и среден бизнес, и за достоен живот на възрастните хора в България"

Георги Сашев Георгиев е роден на 01.05.1988 г. в гр. Нови пазар. Възпитаник е на Частна търговска гимназия гр. Варна. Завършва Мениджмънт, Маркетинг, Реклама и ПР в университета в Шефилд. Изучава "Растителна защита и агроекология" в Пловдивския аграрен университет. В момента работи в частния сектор в сферата на земеделието. В свободното си време обича да спортува футбол и тенис. Член на БСП от 2013 г. Женен. 

Откъде дойде към Вас предложението да участвате в листата на БСП-Шумен за предстоящите избори? Какво Ви мотивира да се включите в нея?
Предложението получих от общинския председател на БСП-Нови пазар г-жа Пенка Ангелова, а главната причина, която ме мотивира е един човек, който вече не е сред нас. Говоря за д-р Върбанов, който ми показа пътя в политиката и именно на него дължа моята главна мотивация.

Това означава ли, че е налице приемственост между поколенията - ново и старо в БСП?
Когато идеите са едни и същи, можем да говорим за приемственост.

Как приеха Вашите най-близки роднини и приятели новината, че се включвате в кандидат-депутатската надпревара?
Всички приеха инициативата и подкрепиха моето решение.

Къде е мястото на младите хора в родната политика? Не мислите ли, че много от политическите сили и партии се окичват с младите хора като брошка на ревера си, с който обичат да се хвалят предизборно? Прави ли БСП изключение от тази практика на повечето политически сили? 
Мястото на младите хора, на младите специалисти, които желаят да се развиват и да оставят позитивна следа след себе си в родната политика. Напълно съм съгласен, че всички партии използват младите за привличане на гласове и симпатизанти. Няма да позволя и моето име да бъде използвано по този начин. Щом съм кандидат за народен представител от БСП, значи съм преценил ситуацията.

Четвърти сте в листата на коалиция "БСП-Лява България". Вероятно много хора биха Ви казали, че нямате шансове да станете депутат? Какво бихте им отговорили? 
Това, че съм 4-ти в листата може само да ме мотивира. Изобщо не може да става и дума за демотивация. Аз съм спортна натура и бих отговорил по следния начин: Щом изляза на терена ще направя всичко необходимо, за да се опитам да спечеля.

Ще разчитате ли на преференциалният вот на избирателите?
Ако кажа, че няма да разчитам ще излъжа, но нека те преценят за какво и как да гласуват. Не на всяка цена се стремя към преференциалните гласове на избирателите. Да, той ще помогне, но не се стремя на всяка цена към него.

Водачите на листата на БСП-Шумен за изборите на 5-ти октомври.
Член сте на БСП от 2013-та г. Какво е отношението Ви към правителството на Пламен Орешарски, съставено с мандата на БСП?
Да, официално съм член от 2013г., но иначе активно участвам от 2011 г. Отношението ми към правителството е противоречиво. Много хора ще попитат защо. Причината е, че като мандатоносител, те трябваше да не отстъпват на вече бившия ни коалиционен партньор ДПС, но като цяло мога да кажа добри думи след като успокоиха обстановката в страната - имам в предвид протестите, и мога да кажа, че за краткото време на управление направиха това което можаха.

Следяхте ли отблизо динамичните политическите процеси през последната една година и половина?
По принцип се интересувам, но не следя от толкова близо политическите процеси в страната. Аз съм човек от бизнеса и по тази причина може би не съм бил толкова навътре в политическия живот на страната ни, но от това което съм видял, мога да кажа, че заставам твърдо зад идеята за един по-добър живот в родината ни.

Да се върнем обаче към изборите на 5-ти октомври. Какви цели си поставя да постигне на предстоящите избори БСП в Шуменска област?
Целта пред БСП е в областта да бъде първа политическа сила. С волята на неподкупните избиратели аз лично поставям като минимум 2 мандата.

Поемате ли вече конкретни предизборни ангажименти към избирателите от Нови пазар и областта, които бихте внесли като законодателни инициативи в рамките на следващия парламент, ако получите тяхното доверие?
Като млад специалист мога да бъда полезен в сферата на икономиката и земеделието. Конкретни ангажименти не съм поел към днешна дата, но това, което мога да обещая е, че ако бъда избран за народен представител ще работя за района, ще работя за мястото от където съм тръгнал. По-голямата част от работата си ще насоча към ангажименти насочени към младото поколение на страната ни. Няма да забравям и старите хора и те трябва да живеят достоен живот.

Според Вас, кои са най-съществените проблеми и въпроси от национално значение, които трябва да се решават приоритетно през следващите няколко години? Допускате ли вариант, при който е възможно след изборите да се формира широко коалиционно правителство, което да работи по разрешаването най-важните за страната проблеми?
Моето мнение по въпроса е, че всички, които имат възможността да работят в българския парламент трябва да работят отстоявайки интересите на Република България. Най - добре за страната ни ще е да загърбим миналото и да погледнем с надежда в бъдещето. Това би било едно работещо правителство - работещо в полза на хората, и насочено към техните проблеми. В България има много въпроси без отговор. Трудно е да се каже кои са най-важните въпроси за страната ни. Всички знаем, че ако попитаме двама души ще получим три мнения. За мен е важно проблемите и въпросите да започнат да се решават, пък било то и от най-маловажния.

Кои са най-значимите проблеми на жителите на Нови пазар? С какво ти би могъл да допринесеш за тяхното разрешаване, ако бъдеш избран за народен представител?
Това се надявам да разбера при срещите си с хората. Надявам се те да бъдат открити и да споделята от какво имат нужда.

В Нови пазар Ви предстои интересен политически сблъсък. Като кандидат за депутат от "АБВ" участва на тези избори и кметът на община Нови пазар Румен Панайотов?
Нови пазар е едно интересно място. В града има безброй много проблеми, но това е тема на друг разговор. За кмета на общината не мога да изразя особено мнение поради факта, че разликата в годините, а следователно и в идеите е голяма. Нека хората преценят кой е по-достоен и да гласуват по съвест.

Бихте ли седнал на една маса с него, за да участвате в един открит политически дебат с него?
Това искам да преценят хората. Ако може по някакъв начин да разберем какво мислят те по този въпрос, съм готов и открит да седна рамо до рамо с кандидата на АБВ. Но мисля, че ако това стане трябва да присъстват и кандидатите на другите политически партии. Като главна причина мога да изтъкна, че за мен няма значение от коя политическа партия е дадения кандидат. Всички трябва да застанем пред хората и да отговорим на техните въпроси.

Какви предизборни ангажименти ви предстоят в близките дни?
Това, което ми предстои е срещи с хората от общината и областта. Искам да разбера за техните проблеми, за да мога да преценя с какво бих допринесъл за тяхното разрешаване.

Какво ще правите на на 6-ти октомври в денят след изборите?
Първото нещо което се сещам, е ще ще бъда с моето семейство и приятели, на които винаги ще разчитам.

Купуването и продаването на гласове е престъпление!

3 коментара:

  1. Млад - добре! Но е неориентиран, непросветен нито в бизнеса (да е жив и здрав баща му!!!), нито в политиката - не следял отблизо политически процеси в страната, непознаващ (сам го казва!!! и то три пъти) проблемите на хората - тепърва щял да проучва... Хората трябвало да решат дали да седне да дебатира с Румен Панайотов?! Разликата в годините била причина за разликата в идеите между него и сегашния кмет?! И как да гласувам за него?!? Народът го е казал: още има мляко около устата си! За всички в Нови пазар е ясно защо е в листата... Но не е само за украса на ревера на партията: парата прави борбата!

    ОтговорИзтриване
  2. Излез си с името пръдльо. Гошо не е седнал да чака да баща си

    ОтговорИзтриване
  3. Защо толкова нервна реакция? Дори и да не искате да говорим за това "дали е седнал да чака на баща си" (сигурно аз съм дал пари да учи и сигурно аз му осигурих уж работа...), всичко друго в коментара ми е обусловено от неговите отговори в интерюто. ФАКТ!!!

    ОтговорИзтриване