сряда, 17 септември 2014 г.

Жителите на с. Енево, община Нови пазар се срещнаха с кандидатите за народни представители от БСП Венцислав Венков и Георги Георгиев

Георги Георгиев, Венцислав Венков,
инж. Васил Тонев и инж. Пенка Ангелова
разговаряха с жителите на село Енево
Кандидатите за народни представители от коалиция "БСП - Лява коалиция"  Венцислав Венков и Георги Георгиев се срещнаха с жителите на с. Енево, община Нови пазар.  

"Аз като журналист смятах, че знам много неща, защото вероятно знаете, че журналистите не се занимават с хубавите или весели работи. Те се занимават с проблемите или с лошите новини. И аз смятах, че за тия 20 години знам всичко за Шуменска област. Едва ли има нещо, което да  не съм го отразявал през годините или да не съм се занимавал с него. Но като тръгнах обаче на срещите със селските кметове през последната година, се оказа, че аз почти нищо не знам. Разбрах, че има такива неща, които са толкова важни и толкова наболяли, а ние даже не подозираме за тяхното съществуване. 
Когато получих предложението да се кандидатирам втори в листата, аз не се колебах дълго. Не съм член на БСП, но никога не съм крил левите си убеждения. Никога не съм бягал в другата писта, както много наши бивши съпартийци, които станаха демократи и в момента са едни от най-яростните опоненти на БСП. 
Ако си спомняте, когато АБВ се превърна в партия, по едно време ГЕРБ спряха въобще да говорят срещу БСП, защото цялата анти-БСП кампания започнаха да я правят нашите бивши съпартийци. Това ми звучеше като след 30-40 години брак, някой да каже на жена си: абе виж какво - аз няма да напускам, но временно ще се преместя при съседката,  защото тя е малко по-млада. Общо взето, така излезе цялата работа. И затова, аз лично не мога да го простя, това което направиха АБВ, защото виждате какви са социологическите проучвания, които показват ясно къде ще бъде БСП, и къде ще бъде АБВ след изборите. АБВ може да не влязат в парламента, но ще отскубнат живо месо от членската и електорална маса на партията.  
Георги Георгиев и Венцислав Венков
От една седмица не съм областен управител, защото служебното правителство уволни областните управители, които в момента са в партийните листи. Това го направиха с идеята, че областните управители щели да пречат на нормалното и честно протичане на изборите. 
В момента служебното правителство буквално кадрово, разчиствайки идването на власт на ГЕРБ. Масови уволнения. Само за Шумен да ви кажа искат да уволнят шефовете на пощите, на ВиК и на социално подпомагане. Уволниха шефа на полицията, смениха шефа на пътно управление. Онзи ден в Пловдив смениха шефа на ВиК-Пловдив. Този който дойде на негово място, само за три дена уволни 50-60 човека. Страхувам се, че същото може да стане и тук в Шуменска област", заяви Венцислав Венков.

"Аз съм най-младият в листата на БСП в Шуменска област. Приех предложението на инж. Пенка Ангелова да участвам в листата, защото искам да покажа на младите, че и ние имаме място и можем да поемаме отговорност за решаването на важни въпроси от местно и национално значение. Няма да ви обещавам едни велики и неизпълними неща, но имам амбицията да покажа, че има въпроси, които мога да реша", заяви 4-тият в листата на "БСП-Лява България" Георги Георгиев. 

Наред с общонационалните проблеми като безработицата, бягството на младите зад граница и липсата на работни места в малките населени места,  жителите на Енево се оплакаха от дупките по улиците на селото и проблемите свързани с нередовното извозване на отпадъците от фирмата, която почиства в момента. Незаконната сеч също притеснява част от хората живеещи в селото, защото така се създават предпоставки за образуване на свлачища и наводнения, които не пожалиха западните части на страната. Венцислав Венков заяви, че депутатите трябва да се срещат по-често с хората, за да чуят техните проблеми, така че когато създават или променят даден закон, да са наясно с конкретните проблеми в дадено населено място, спрямо които ще въздейства този закон.   


Купуването и продаването на гласове е престъпление! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар