понеделник, 29 юни 2015 г.

28 факта за мен: 1-8 (Част 1/4)

Напоследък ми се струва, че все по-често публикувам неща свързани не толкова с мен самия, колкото с теми, събития и неща изобщо случващи се около мен. Затова реших, че не би било никак зле да напиша нещо по-различно.
И така се появи идеята да публикувам

28 факта за мен:

1. Не пия кафе;
Съвсем отскоро, защото имах чувството, че не ми се отразява добре на здравето. Не че преди съм прекалявал, но от време на време си го позволявах. В резултат, сутрешното събуждане и преминаване от заспало към активно положение трае до към 9,10 часа някъде.


2. Не вкусвам алкохол;
Мдааа...неведнъж съм изумявал околните, когато те си поръчват биричка или винце, а аз насреща им си отпивам чашка натурален сок или горещ шоколад...След изненадата от отсрещната страна, следва период, с продължителност от една до няколко минути, през които я убеждавам, че НАИСТИНА не пия алкохол. Е, изключения правя по Нова година, където глътката шампанско е някак задължителна...


3. Най-много обичам да гледам "прогнозата за времето";
Мдааа...не тръгвам някъде, ако не съм гледал последните новини за движението на въздушните маси, насочвани лично от Емо Чолаков. Резултатът е, че често ми се случва напоследък да си разнасям чадъра под силните слънчеви лъчи... 


4. Почитател съм на Енигма;
От 2008 г. когато за първи път чух песни на групата (проекта) не мога да им се наслушам и до ден днешен. Затова те често продължават да звучат в слушалките ми по различно време, в различни дни и по различни поводи, чувства и пр.


5. Почти никога не тръгвам някъде без слушалките си;
И като споменах по-горе слушалките за слушалките си, искам  дебело да подчертая, че в тях винаги звучи само хубава музика и е по-вероятно да забравя телефона си, отколкото слушалките си, тръгвайки нанякъде. Е, най-често забравям и двете в комплект... 



6. Обожавам да гледам биатлон през зимата;
Гледам биатлон някъде от 1998 г., когато Екатерина Дафовска спечели Олимпийската титла на игрите  в Нагано. И от тогава се смениха поне три поколения звездни биатлонисти. Любимите ми биатлонисти през годините бяха Рафаел Поаре, Бьорндален, Кати Вилхелм, Анна Карин Олофсон(Зидек), Павел Ростовцев, и много други, като се стигне до сегашните звезди Мартен Фуркад, Кайса Макарайнен и Дария Домрачова.  

7. Обичам да карам колело; 
Но това, което карах до миналата година е с една гума по-малко и е вече доста трудно за каране. Все се каня да си взема ново, но това няма да се случи през тази година.



8. Бивш член съм на БСП;
Бях в периода 2007-2014-та. Но след неразбориите в тази партия през последните години и последвалия управленски провал (втори за последните 10 години) ми се изпариха всички надежди, че нещо там ще се промени към по-хубаво. Между другото, в БСП и хубави хора, и идеи не липсват, но хората, които реално трябва да прилагат т. нар. "червени линии" доказано не се справят с тази задача. Те по-скоро се интересуват само да попаднат в парламента и един кръг от 30-40 човека си се чувстват напълно самодостатъчни. 
Това доведе до ерозия в лявото пространство и поява на алтернативни партии и движения, които изглеждат като глътка свеж въздух на фона на тежкия похлупак и стена от неразбиране, която се среща в БСП...  

Няма коментари:

Публикуване на коментар