Пропускане към основното съдържание

28 факта за мен: 16-22 (Част 3/4)

Напоследък ми се струва, че все по-често публикувам неща свързани не толкова с мен самия, колкото с теми, събития и неща изобщо случващи се около мен. Затова реших, че не би било никак зле да напиша нещо по-различно.
И така се появи идеята да публикувам

28 факта за мен:

16."Цесекар" съм;
В миналото бях много по-запален цесекар отколкото съм в момента и много по-ентусиазирано подкрепях отбора, докато не започна разкостването му - продажба на ключови футболисти, смяна на треньори, дългове, удари под кръста с отнемане на лицензи и т.н. И сега съм на кръстопът, защото не зная кой е истинския ЦСКА - този в Етрополе, този на Божков, този на Ганчев, ЦСКА 1948 или ЦСКА 1923?   

17. Тежък съм...52;
Да, на снимката пише 53.8 кг, но тя е от преди година и половина. Теглото ми често предизвиква коментари сред околните и поради тази причина, през януари 2014 г. организирах анкета във фейсбук, дали някой ще познае колко килограма тежа. Имаше и символични награди за най-активните и позналите верният отговор. 
Е, заслужава си и аз да опитам да напиша четиво с напътствия за поддържане на теглото, нали?


18. Най-дългата ми връзка продължи 6 месеца;
И си остана единствената, за което си пазя и едно доказателство, тъй като това беше доста назад във времето. Не съм от от най-влюбчивите и факт № 17 е в подкрепа на това мое твърдение.
Иначе, за връзка №1/1 си спомням с умиление и този спомен едва ли някога ще ме напусне...







19. Бил съм в Украйна, Румъния и Испания; 
1999 г. в Украйна. Бях петокласник. И заедно с танцовия състав, за който споменах в предишната публикация имахме участия в гр. Измаил, Украйна. Тогава нямаше мобилни телефони, а само фотоапарати с ленти, които имаха определен лимит - докато свърши лентата...Затова и спомените ми не са в HD качество. В Румъния пак съм бил на екскурзия, а в Испания заедно с Местната инициативна група-Нови пазар-Каспичан в края на 2014 г.




20. Чуждите езици не са ми сила;
"Учил съм" в училище английски и немски, но не положих достатъчно усилия за да стана по-добър. След време се насочих към курсове и самоучители, в резултат на което стигнах до извода, че няма да е зле да се пробвам в овладяването и на други езици. Така, в момента се замислям, дали да не опитам финландски? 



21. Обичам да си купувам дискове с музика;
В миналото бяха касетките, но в началото на 21-ви век преминах на дискове. Разбира се, купувам според скромните си възможности, но няма нищо по-приятно от това да разопаковам някой нов диск и да си го пусна за час-два. И после пак...




22. Харесвам песните на Esil Duran;
Имаше години в които слушах основно попфолк. Този стил беше навсякъде около мен, сред приятели, съученици и близки. Телевизия "Планета" беше най-гледания канал. Хванах златните години на попфолка между 2000 и 2007-ма. Имам сума ти дискове, към които почти не посягам в днешно време, но тогава бяха супер актуални. Имам и всички дискове на Есил, но никога не съм бил на нейно участие...Тя е една от малкото певици с багаж на горния етаж и с глас, и с визия, и винаги е била много атрактивна и провокативна.



Коментари