Пропускане към основното съдържание

28 факта за мен: 9-15 (Част 2/4)

Напоследък ми се струва, че все по-често публикувам неща свързани не толкова с мен самия, колкото с теми, събития и неща изобщо случващи се около мен. Затова реших, че не би било никак зле да напиша нещо по-различно.
И така се появи идеята да публикувам

28 факта за мен:
към 1-8 (Част 1/4)

9. Не обичам много видове храна;
Например меса, ястия с много подправки, зеленчуци, плодове и т.н. и т.н. Не бих се самоопределил като вегетарианец, както някои биха си помислили от дотук прочетеното, но все пак си подбирам храната. По-лесно ми е да изброя какво не обичам, отколкото какво обичам да си хапвам. Но понякога яйца, чипс и шоколад са идеалното решение за една добра "вечеря".



10. Нямам любим цвят.   
(Винаги съм се чудел, защо гейското знаме е толкова шарено). А относно цветовете, харесвам червено, жълто, синьо, оранжево, зелено и бяло, но не мога да кажа, кой ми е най-любимия. Всички цветове значат нещо за мен или поне ги свързвам с нещо. Но не бих казал еднозначно: Обожавам еди си кой цвят... 




11. Предпочитам котките пред кучетата;
Е, на снимката съм с кучето на баба, тъй като не успях да открия снимки с котки. Иначе, котките понякога са досадни, но са някак по-спокойни и лениви, за разлика от кучетата, чиято енергия сякаш е безкрайна и изискват много повече внимание. Въпреки това, не съм привърженик на отглеждането на домашни любимци у дома. 

12. Гледането на телевизия е загуба на ценно време;
Но все пак си имам няколко любими сериала-класики като например "Новите съседи", "Ало, ало", "Женени с деца" и др. За съжаление, не винаги успявам да ги следя редовно. От игралните филми харесвам "След утрешния ден",  "2012", а също и филмите с Лесли Нилсън! National Geographic също е един от любимите ми канали, но сутрин предпочитам да стартирам с музика. Но с телевизията не бива да се прекалява.

13. Не мога да плувам
Така и не се научих и когато вляза във водата не влизам много навътре. Не бих се качил и в лодка - още щом погледна към лодка закотвена на брега, която се люшка насам-натам ми става зле.



14. Обичам да чета книги
За предпочитане е книгите да са на историческа тематика, но харесвам напоследък и заглавия попадащи в жанра как да стане по-успешни, по-богати и по-щастливи. Е, на хартия постигането на последните изброени пожелания изглежда лесна работа, но уви не е така. За разлика от преди няколко години, сега почти не ми остава време да чета и това си остана занимание за почивните дни.   

15. Танцувам в танцов състав за народни танци
С няколко прекъсвания, от трети клас нататък танцувам народни танци. Дори завърших средното си образование с профил "хореография" в СОУ "Сава Доброплодни" гр. Шумен. И до ден днешен продължавам да намирам време за танци. Научавам нови хора и се забавлявам в приятна компания...   




Коментари