сряда, 1 юли 2015 г.

28 факта за мен: 23-28 (Част 4/4)

Напоследък ми се струва, че все по-често публикувам неща свързани не толкова с мен самия, колкото с теми, събития и неща изобщо случващи се около мен. Затова реших, че не би било никак зле да напиша нещо по-различно.
И така се появи идеята да публикувам

28 факта за мен:

23. Понякога си правя руси кичури
За първи път си направих кичури преди 5-6 години, но понеже косата ми расте много бързо, те не се задържат дълго. И в момента съм с кичури. Просто една вечер влязах във фризьорския салон и без да съм планирал предварително, поисках от леля Милка да ми направи отново кичури. 



24. Мразя гръмотевичните бури;

Ако са надалеч, гледката на падащите светкавици е много интересно зрелище, но приближат ли се...имам чувството, че сякаш небето всеки момент ще падне върху главата ми...Е, понякога правя хубави снимки или клипчета по време на бурите, но все пак, шега с природата не бива.  





25. Без асансьор, моля!
Вярно, че понякога ги ползвам, когато бързам, но като цяло предпочитам стълбището. А и бях чел, че е по-здравословно. Има някои асаньори, особено от тези по-новите, които при тръгване и спиране ми обръщат сякаш вестибуларния апарат. Така, веднъж си спомням, че трябваше да се качвам и слизам по стълбите от 11-я етаж на един хотел...
А табелката от снимката беше от един хотел в Хисаря - какъв ужас...Ами ако има снежен капан и техниците не успеят да дойдат?

26. Не съм добър цветар;
Преди няколко седмици трябваше да купувам едно цвете - икебана. В първия момент, когато го чух това име, си спомних за икебаната на Деян Неделчев. Попитах отново, за по-сигурно, но нямаше грешка - трябваше да намеря икебана. 
Отидох в цветарския и взех да гледам цветята, но поради това, че що за цвете са "икебаните", поръчах букет. 
Иначе, имам някое друго цвете в нас, но дори не знам, как се казваха...




27. Не пуша, а само вдишвам цигарения дим;
Първата и последна цигара през живота си опитах, когато бях на 6 години. Имах неистово желание да опитам от цигарения дим. Опитът, който направих обаче ме отказа от това желание. И така и не посегнах към цигарите повече, въпреки неистовите опити на мои съученици, да ме привлекат към групата на пушачите, която надхвърляше 90%. Но аз удържах на цигареното изкушение и затова си останах един вид "пасивен" пушач, до момента, в който не забраниха пушенето и в кафенетата... 

28. Аз съм блогър.
Прописах в този блог през 2009 г. Понякога, когато ме питат какво хоби имам се отговарям, че нямам такова. Но като се замисля, сякаш блогът се превърна в нещо като мое хоби през последните години. Обичам да пиша тук и да споделям разни неща, които са ми направили някакво впечатление. Обещавам, че ще продължа да го правя и занапред...



Надявам се, че ви е било интересно да прочетете споделените факти за мен. Ако желаете, може да ме последвате и да споделите интересни неща за вас във вашите блогове или фейсбук-страници.    

Няма коментари:

Публикуване на коментар