неделя, 9 август 2015 г.

Моята седмица (03-09.08.2015)

От известно време се замислям над въпроса за съдържанието, което публикувам тук. Имам повече от 300 публикации към днешна дата, но много рядко се връщам назад в архива за да ги прочета отново. 
Напоследък се чудя какво да споделя тук. Август е, лято е, отпускарско е, морско е т.е. нищо интересно не се случва. Затова и в следващите редове реших да споделя с всички читатели, някои интересни моменти от изминалата седмица, които ми се случиха. Това са моменти, някои от които несъществени или доста тривиални дори, които до няколко дни ще избледнеят в паметта ми. 

Изминалата седмица завърши с неделно море. Мястото е Трета буна във Варна. Североизточната прохлада, чистата и топла вода, както и сравнително чистия пясък, допринесоха за приятното ми изкарване. 

Новата седмица започна с болка...
Резултатът от един ден море :)
 Преди да отида следващия път на море, ще трябва да си препрочета тази публикация задължително. Наистина, не беше добра идея да тръгна без слънцезащитен крем. Но пък и не усетих кога съм успял да изгоря толкова много. 
Вероятно слънчевото изгаряне може да мине за една от най-неприятните последици след една морска почивка, макар и само за ден, както в моя случай. 
Така, от началото на седмицата се мажа с разни кремчета, като например 
благодарение на които се чувствам вече по-добре...

Наистина, в първия работен ден на седмицата, вниманието ми беше приковано само към това как да неутрализирам болката и трудностите с придвижването. Спането също ми беше трудно, първо заради жегата, и второ....този непрекъстанен сърбеж от изгарянето (изгорях не само по краката ;) 

А като споменах за работата, не мога да пропусна да не въпроизведа и тук един колкото странен, толкова и забавен телефонен разговор, който веднъж проведох:

Из разговор по сл. телефон 
- Пламен?
- Да, кажете?
- Пламен търся.
- Да, кажете, аз съм Пламен.
- Не, ти не си Пламен.
- Е, аз съм Пламен.
- Не сиии.
- Е, като не съм, търсете го някъде другаде!
А на Вас да Ви се е случвало да водите подобни разговори? 

Но не мога да спомена и за един разговор с един гражданин от турски произход, който проведох веднъж в общината. Той беше дошъл по един въпрос при мен и докато се усетя вече обсъждахме световната политическа обстановка и най-новото около Ислямска държава и руско-турските взаимоотношения. Наистина, искаше ми се този разговор да не спира още половин час поне, защото насреща си имах един много добре информиран човек, а такива като него вече рядко се намират...

Съвсем накрая ми се иска да отбележа с тъга, загубата на един от най-младите блогъри в България - Филип - синът на президента Плевнелиев, който напусна този свят през вчерашния ден. Сигурен съм, че най-лошото, което може да се случи на един родител е да надживее децата си. Поднасям най-искрени съболезнования към президентското семейство...

Това е, което в общи линии реших да споделя с Вас за изминалата седмица. Не е кой знае колко много, но пък за в бъдеще, може да се случат доста по интересни неща...

Няма коментари:

Публикуване на коментар